מעצבות פנים – לא מה שחשבתם!

רכישת בית היא ההוצאה המשמעותית ביותר שרובנו נעשה במהלך חיינו. בכניסה לתהליך כל כך משמעותי עם עלויות גבוהות לצידו, אתם רוצים שלצידכם יהיו מעצבות פנים עם ידע והבנה בתחום הנדל"ן, שיוכלו לייעץ לכם לכל אורך הדרך. והדבר נכון בעיקר בעת הזו, בזמן שעלויות הבנייה התייקרו משמעותית, עלויות החומרים התייקרו וכך גם מחירי המשכנתאות. כל אלו יאלצו אתכם להתמודד עם תקציב נוקשה יותר ולדעת להתנהל בצורה חכמה יותר.

תהליך של רכישת בית חדש או שיפוץ בית קיים הוא תהליך מרגש מצד אחד אבל גם מלחיץ ומלווה באין ספור שאלות וחששות מהצד השני. רכישת בית היא ההוצאה המשמעותית ביותר שרובנו נעשה במהלך חיינו וגם לשיפוץ הבית הקיים שלנו תתלווה הוצאה כלכלית גבוהה במיוחד.

אז למה שתעשו את הדרך הזאת לבד?

פגישת יעוץ, הבנת צרכים והתאמת הפיתרון לכל לקוח. צילום נימרוד כהן

כשאתם שוכרים את שירותן של מעצבות פנים, רצוי ומומלץ לעשות זאת בשלב מוקדם. כמה מוקדם? כבר מרגע ההחלטה על רכישת או מעבר דירה ועד לכניסה לבית. בשלב הראשוני שבו עולה ההתלבטות כיצד לפעול כדי להתאים את ביתכם למצב המשפחתי, מעצבת פנים מומלצת יכולה לייעץ לכם מה יהיה הכי נכון ומתאים עבור משפחתכם וצרכיה החדשים. מעצבות פנים מנוסות הן בעלות הידע והכלים הטובים ביותר לעשות זאת.

צילום נימרוד כהן

בכניסה לתהליך כל כך משמעותי עם עלויות גבוהות לצידו, אתם רוצים שלצידכם יהיו מעצבות פנים עם ידע והבנה בתחום הנדל"ן, שיוכלו לייעץ לכם לכל אורך הדרך, ללוות אתכם, לגלות את הצרכים שלכם (כן, אפילו את מה שאתם בעצמכם לא יודעים להגיד שאתם צריכים, או לא לגמרי מבינים) ולדעת מה יהיה הכי נכון למשפחה שלכם.

ליווי ע"י מעצבות פנים עוד משלב איתור הנכס. צילום נימרוד כהן

והדבר נכון בעיקר בעת הזו, בזמן שעלויות הבנייה התייקרו משמעותית, עלויות החומרים התייקרו וכך גם מחירי המשכנתאות. כל אלו יאלצו אתכם להתמודד עם תקציב נוקשה יותר ולדעת להתנהל בצורה חכמה יותר. גם אם בעבר רכשתם בית או שיפצתם אחד, הרי שמה שהכרתם פעם – השתנה לחלוטין. אם אתם הולכים לראות בית חדש אתם חייבים להבין מה העלויות הנלוות למחיר שהמוכרים דורשים ולוודא שהסכום הכולל עומד בתקציב שלכם. כדי לדעת את הסכום האמיתי תשמחו לליווי צמוד של מעצבות פנים מומלצות שידעו להבין את כל העלויות הנלוות, יתייחסו למחיר המשכנתא וידעו האם הבית שראיתם אכן מתאים לכם והאם תוכלו לרכוש אותו מבלי להיכנס להוצאה גדולה מידי עבורכם.

מחשבים יחד עלויות ובונים מראש תוכנית מותאמת תקציב

לעיתים, כמו שכבר גילינו לא פעם, אחרי חשיבה והיכרות עם הלקוחות, אנחנו מבינות שהאופציה של שיפוץ הבית הקיים במקום מעבר לבית חדש הרבה יותר נכונה וריאלית, וגם תעלה להם משמעותית פחות מרכישת בית חדש. למשל, לאחרונה נפגשנו עם משפחה שרצתה להשתדרג ולעבור מדירת 4 חדרים לדירת 5 חדרים. יחד הבנו מה יהיה התקציב שלהם אחרי שימכרו את הדירה שלהם ועם הכסף שחסכו ויצאנו לבחון את השוק ולהבין מה יוכלו לרכוש בתקציב שכזה.

את בני המשפחה ליווינו מרגע ההחלטה – ולשמחתם. כי אחרי שסקרנו את הדירות המוצעות באזורים בהם התעניינו, הבנו כי הסכום לא יספיק להם כדי לקנות בית שיענה על כל צרכיהם ובאמת ישדרג אותם. תוך כדי, בחנו את הבית שלהם והבנו שבתקציב כזה כדאי לשפץ את הבית ולהסב אותו לדירת 5 חדרים. אנחנו היינו אחראיות על תכנון ועיצוב מחדש של הדירה והתאמתה לצרכים החדשים של בני המשפחה. הם הבינו ששיפוץ הרבה יותר זול עבורם מרכישת דירה חדשה והצליחו ליצור לעצמם בית אמיתי, תפור בדיוק למידות שלהם, ללא התפשרויות וללא חריגות בתקציב וכמובן – העלו את ערך הדירה שלהם בכך שהפכו אותה לדירת 5 חדרים.

צילום נימרוד כהן

כדי למקסם את התקציב העומד בפניכם (ובמקרים רבים גם לחסוך לכם הוצאות שיכולות להגיע למאות אלפי שקלים), כדאי לכם להיעזר במעצבות פנים שילוו את הפרויקט מתחילת דרכו, יאתרו עבורכם את הפתרון המתאים ביותר למשפחה ויעניקו לכם מענה מקסימלי לכל הצרכים ולאורך שלבי התכנון, העיצוב והבחירות שלכם.

אנחנו שמחות להיות הדור הבא של מעצבות הפנים. ללוות אתכם משלב ההתלבטות, לאתר עבורכם נכסים פוטנציאליים מותאמים, לשקף לכם את משמעויות השיפוץ הנדרש, את ההיקף שלו והעלויות הנדרשות, להיות לצידכם לכל אורך התהליך וכמובן לעצב לכם את הבית, שיהיה ה-בית שלכם.

צילום נימרוד כהן

אז אם גם אתם חושבים לשדרג את הבית ע"י רכישת נכס חדש, או שיפוץ הנכס הקיים, דברו איתנו ונשמח להגיע ולייעץ לכם מה הכי נכון עבורכם במסגרת התקציב שלכם.

צילום נימרוד כהן

שתפו:

פייסבוק
טוויטר
פינטרסט
לינקדאין
וואטסאפ
אמייל
דילוג לתוכן