שששש.. זה הסוד שלנו!

אנחנו לא מכירות הרבה בעלי מקצוע שיהיו מוכנים לגלות את הסודות הכמוסים שלהם, אבל הפעם בא לנו לשתף אתכם בסודות שבזכותם אנחנו יכולות להעניק ללקוחות שלנו את הליווי הכי טוב שיש בתהליך העיצוב.

אנחנו לא מכירות הרבה בעלי מקצוע שיהיו מוכנים לגלות את הסודות הכמוסים שלהם, אבל הפעם בא לנו לשתף אתכם בסודות שבזכותם אנחנו יכולות להעניק ללקוחות שלנו את הליווי הכי טוב שיש בתהליך העיצוב.

נתחיל במי שאנחנו. אנחנו ליאת ומירב – ואנחנו שתיים! שתיים שהן לפני הכל חברות, שתיים שמשלימות אחת את השנייה ומפרות זו את זו במהלך העבודה, בחשיבה משותפת ובסיעור מוחות תמידי. שיתוף הפעולה שלנו מסייע ללקוחות לקבל יותר רעיונות, יותר זוויות ומגוון רחב יותר של פתרונות.

מטבח שתכננו בדירה בקרית אונו המשלב אי רחב שמשמש גם כפינת האוכל של המשפחה. צילום: נימרוד כהן

וכשאנחנו שתיים אז ההקשבה שלנו עמוקה יותר. כשאנחנו נפגשות עם הלקוחות שלנו אנחנו קודם כל מקשיבות. מקשיבות לכל המילים שלכם ומעבר לזה, גם למבטים ולתנועות הגוף ולכל מה שאפשר כדי שנבין למה אתם מתכוונים, גם אם לא תמיד אתם בעצמכם יודעים. ככה אנחנו יודעות לשאוב את כל הפרטים החשובים ולהוציא אותם לפועל.

איך אנחנו מוציאות את הדברים לפועל בצורה הטובה ביותר? על ידי ניהול תהליך נכון. אנחנו מאמינות שאחד הדברים שיכולים לסייע להצלחת העבודה שלנו (ושל כל בעל מקצוע) הוא עבודה באמצעות ניהול תהליך מסודר, עם סיכומים שבועיים ועם משימות שבועיות ברורות שאנחנו שולחות ללקוח.

"סלון" משרדי שתכננו יחד עבןר 2 מנכ"לים משותפים אשר רצו חדר אחד בו יוכלו לנהל פגישות עבודה באווירה ביתית. צילום: נימרוד כהן

בכלל, סוד נוסף שלנו הוא עניין השקיפות. אנחנו נוהגות בשקיפות מלאה עם הלקוחות שלנו. זה בא לידי ביטוי מבחינת לוחות הזמנים, סדר המשימות והתקציב, למשל, כשלכל אורך התהליך אנחנו משתפות את הלקוחות במצב הפרויקט.

כדי להצליח אנחנו חייבות לעבוד עם אנשי המקצוע והספקים הטובים ביותר בשוק. אנחנו מביאות איתנו שורה של אנשי מקצוע וספקים שיש לנו ניסיון רב בעבודה עימם ואנו סומכות עליהם. אלו אנשי מקצוע רציניים שיודעים לעבוד לפי הסטנדרטים שאנחנו הגדרנו לעמנו, והם גבוהים.

הבית בחריש – תוצר של שיתוף פעולה פורה עם אנשי מקצוע איכותיים, אמינים ומקצוענים. צילום: נימרוד כהן

והדבר האחרון, וכנראה הכי חשוב – חיוכים. את התהליך כולו אנחנו מנהלות באופן רגוע ונעים ועם המון חיוכים, אווירה נעימה ומצב רוח טוב, שיעזרו לכם לעבור את תקופת השיפוץ והעיצוב בצורה הכי נעימה שיש!

צילום: נימרוד כהן

שתפו:

פייסבוק
טוויטר
פינטרסט
לינקדאין
וואטסאפ
אמייל
דילוג לתוכן