איך הכל התחיל

אמצע יוני, נמל ת"א: ים, שמש, קפה קר, אווירה, שמים כחולים... ופתאום, האסימון נפל! אנחנו הולכות להיות שותפות. כל הסימנים היו שם סביבנו...ככה אחרי ימים מלאי מחשבה, הוקם הסטודיו שלנו – Lime סטודיו לעיצוב פנים.

אמצע יוני, נמל ת"א: ים, שמש, קפה קר, אווירה, שמים כחולים… ופתאום, האסימון נפל! אנחנו הולכות להיות שותפות. איך לא חשבנו על זה קודם. כל הסימנים היו שם סביבנו: עבדנו יחד במשך 9 שנים, אנחנו משלימות אחת את השניה, לשתינו חיבור חזק וניסיון בעולם העיצוב, והכי חשוב- חברות טובות.  אז אחרי ימים מלאי מחשבה, שיחות עם היקרים והקרובים לנו, חיזוקים שקיבלנו, בירורים שעשינו והחלטות שהחלטנו, הוקם הסטודיו שלנו – Lime סטודיו לעיצוב פנים ומאז אנחנו מלוות זוגות, משפחות ומשרדים. אוספות לנו חברים ושותפים למסעות מרתקים של מהפכים, יצירה, התחדשות  ושינויים.

כך התחיל המסע שלנו, כשהראש עובד כל הזמן, 24 שעות ביממה, כן, כן… גם בלילה- מסע שנכנס לתוך חלומותינו. מסע של כנות אמיתית, כל אחת ישבה וחשבה עם עצמה ואז חיפשנו יחד את השלם החדש הזה שמורכב משתינו. הייחודיות שלנו, החוזקות וכמובן גם החולשות.  כחלק מהמסע הזה (שלא יגמר לעולם), בנינו את המותג שלנו – Lime. אנחנו מאמינות, שרק כך המסע שלנו עם עצמינו וכמובן עם הלקוחות שלנו יהיה מסע אמיתי, כנה, מייצג ואמין. רק ככה הסטודיו שלנו ישקף את מי שאנחנו באמת.

Lime – סטודיו לעיצוב פנים – צלם: נימרוד כהן

"יש המון מעצבים בשוק – אתן נכנסות לשוק תחרותי מאוד" הקולות האלו צפו כל הזמן.

וכל הזמן חשבנו מה הייחודיות והשוני שאנחנו מביאות איתנו?

הייחודיות שלנו שאנחנו לא רק מעצבות בתים, אנחנו מעצבות בתים לאנשים! אנחנו עוברות ביחד איתם תהליך שבו הם מגדירים מי הם,  תהליך של התבוננות עמוק לתוך הנפש, הבנה אמיתית של הטעם האישי של כל אחד ואחד ויצירה ייחודית המותאמת אישית לכל לקוח לאופי, לטעם והייחודיות שלו.

אז מי אנחנו באמת?

מירב וליאת- מעצבות פנים, חברות, שותפות, אימהות, ספורטאיות, מתנדבות, חיות ונושמות עיצוב וסטייל.

שתינו מגיעות מעבודה משותפת בעולם הקמעונאות והסחר – שם רכשנו ידע וכלים בעבודה עם אנשים, למדנו לזהות, להגדיר ולהבין אנשים, לדייק את הצרכים והדרישות שלהם, וכמובן להעניק את השירות הטוב ביותר ואת הפתרונות המתאימים ביותר. ניהלנו מותגים בינ"ל מהמובילים בעולם חיות ונושמות טרנדים, לייף סטייל ועיצוב.

אנחנו מאמינות שהקשבה, התאמה, ידע מקצועי, רוגע, התמדה, חברות ואהבה אינסופית למה שאנחנו עושות, הם אלה שמגדירים את הסטודיו שלנו.

צלם: נימרוד כהן

במה עוד אנחנו מאמינות

בשונות ובייחודיות של כל אדם – אנחנו מאמינות בעיצוב מותאם אישית, ולא בתבניות!

בשילוב בין אסתטיקה לפונקציונליות- צריך גם וגם!

בסביבת מגורים המעניקה רוגע ושלווה- בית להתאהב בו כל יום מחדש!

אנחנו מאמינות בליווי צמוד ובמתן תשומת לב מלאה לכל אחד- כי כל אחד הוא יחיד ומיוחד!

מאמינות בעיצוב לכולם, מאמינות בשינויים.

אז אנחנו כאן עבורכם, להגשים לכם חלום ולהביא אתכם הביתה.

זכרו: החיים לא נמדדים במספר הנשימות שאנחנו לוקחים, אלא ברגעים שעוצרים לנו את נשימתנו

ואנחנו כאן כדי לעצור לכם לרגע את נשימתכם, כאשר תעשו את הצעד הראשון לבית החדש שלכם  🤍

צלם: נימרוד כהן

אז אם גם אתם רוצים שנעצב לכם בית שהוא אתם, בית שמבטא את הערכים שלכם, שנותן מקום לכל אחד מבני המשפחה – דברו איתנו ונשמח לתאם פגישת היכרות באווירה כיפית, זורמת ונעימה.

שלכם,

מירב וליאת

עיצוב מותאם אישית בסגנון נורדי – צלם: נימרוד כהן

שתפו:

פייסבוק
טוויטר
פינטרסט
לינקדאין
וואטסאפ
אמייל
דילוג לתוכן